Tv-tönt som jag är...

Aaaaah! Hur kan man sluta en serie på det viset? Varje vecka har jag längtat till söndagkvällarna och den underbara serien Life on Mars. Ikväll var sista avsnittet, och HAN KOM INTE HEM! Jag blir galen! Hur ska jag klara mig till fortsättningen kommer?

Moa våldgästar oss i dagarna två. Hon ska sova här i två nätter, eftersom hon är lat och inte orkar åka buss från Sunnersta kl 6:30 på tisdag morgon då vi ska åka till Romme.

Kan tillägga att internet har återvänt. Det fick något ryck häromveckan då man hade 20 minuter på sig innan det la av och en omstartning av datorn var nödvändig om man ville ut på nätet igen. Vi har upplevt många vredesutbrott på sista tiden, men nu är det förhoppningsvis slut med det. Åtminstone tills det händer något nytt. Windows suger.

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha, det där känner jag igen. Faan, nu hann jag skriva en halv sida på arbetet och så la datan av igen. Sjukt störande!

Postat av: Elsa

Vist tycker moa att min sang ar skon? den ar bast!

2007-03-05 @ 12:10:25
URL: http://tumvantemedfemtonfingrar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback