Jag ser ljust på framtiden

Nu sitter jag med ett arbete som ska in igen, och än så länge har jag skrivit en rubrik. Jag sliter verkligen i skolan. Det är löjligt så svårt det ska vara. Varför kan jag inte bara sätta mig ner, göra uppgiften och skicka in i tid? Nä, det verkar som om jag tycker det är kul att sitta uppe hela natten och svamla. Jag som till och med varit hemma hela dagen, men vad har jag gjort för vettigt? INGENTING. Tittat på Cityakuten, ätit, laddat ner musik, pratat med Elsa, allt för att undvika uppgiften.


Kl 00:11

Nu har jag knåpat ihop en sida, men inte fan har jag hållt mig till uppgiften. Jag svamlar om hur världen inte är perfekt och tjafsar om Irak och bla bla bla. Me no like otydliga uppgifter. Jag blir helt stirrig när jag inte vet hur jag ska lägga upp det.

Kommentarer
Postat av: Kusinen (gissa vem!! ;))

Hmmm, känner igen mig i det där...
Men Lycka Till!!! ;)

2007-03-07 @ 19:04:25
Postat av: Emma A

Det går ju alltid att prata med läraren om problemen man har! (Humaniora/samhällsvetenskapär otydligt - flummigt!) Det finns ju oftast inga rätta svar.(Men läraren kan också bli tydligare såklart!)

2007-03-12 @ 15:44:51
Postat av: Elsa

Hah gissa om min vardpappa tappade hakan nar jag borjade forbereda mitt muntliga foredrag redag idag och det ska inte vara klart forrens fredag... Kors i taket som mamma skulle ha sagt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback