Denna dagen ett liv

Som farbror Melker så fint uttryckte sig en gång. Idag var en riktigt bra dag. Utan särskild anledning. Det var skola och simskola som vanligt, men allt flöt på ovanligt bra.

Min affisch gjorde stor succé på psykologin, frågan är bara om jag var en lika stor framgång? I vilket fall är det skönt att få det överstökat.

På väg till simskolan kom jag att tänka på hur glad jag var bara för att solen sken. Jag har aldrigt trott att jag var en såndär som påverkas grymt mycket av vädret, men med tanke på att förra veckan var piss, liksom vädret, är jag villig att tänka om. Nog för att jag märkt att humöret alltid blir bättre fram mot vårkanten, men inte på det här viset.

Simskolan var kul nästan hela tiden, och kvällen kan jag inte klaga på heller. Nu ska jag slagga. Ajöss!



Kommentarer
Postat av: moa

ledsen att jag höll dig vaken ett tag igår. vädret är härligt! nu blir allt bra igen! syns imorn.

2007-03-28 @ 12:33:39
Postat av: Rebecka

Ja, rent vädertekniskt så var gårdagen underbar men sen då? Jag tror din entusiasm beror på din strålande psykologiredovisning, den var verkligen genomtänkt och jättebra!
Hoppas det går lika bra för dig gällande allt annat, bon courage mon ami!

2007-03-28 @ 17:19:05
Postat av: Majken

Äntligen sol!! Man blir grymt mycket piggare..! Hade inte du slutat att simma..?! Tack för skivan vi fick av dej!! KRAM

2007-03-28 @ 19:52:03
Postat av: Fröken

Häng i min vän! Snart åker vi till NY och skrattar gott åt vardagens bestyr...

2007-03-30 @ 14:43:42
Postat av: Rebecka

Hahaha..aa, hoppas vi får leva gott i några dagar,trots att vi ska åka till Prag och Budapest och INTE NY:P

2007-04-02 @ 00:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback