Skoj

Ända sen resan har jag känt mig sjukt energifull. Värsta lyckoruset eller nåt. Imorgon ska vi vandra i Fjällnora och jag ska inte få skavsår. Det har jag gett mig fan på. Jag har dock packat ner en ask Compeed för säkerhets skull. När vi kommer hem på tisdag ska jag cykla hem med min fina, tunga ryggsäck på ryggen, duscha och göra mig iordning till skolavslutningen. Sen är det sommarlov! Woohoo!

Bästa skämtet (courtsey of min syster):

En anka kommer in på en bar
-Har ni kex?
-Nej, det här är en bar, vi serverar inte kex.
Ankan går, men kommer tillbaka nästa dag.
-Har ni kex?
-Nej har jag sagt.
Ankan går, men kommer återigen tillbaka nästa dag.
-Har ni kex?
-NEJ HAR JAG SAGT! DET HÄR ÄR EN BAR OCH OM DU FRÅGAR EN GÅNG TILL SPIKAR JAG FAST NÄBBEN I BARDISKEN!
-Har ni spik?
-Nej...
-Har ni kex?

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaha. Jag dör.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahhaahhaaha!!!! Så jääääävla bra!!! Fast har hört den förut dock...
Gött med sommarlov... :D Fast jag har ju sommarlov hela tiden jag... Hehe... :P

2007-06-04 @ 13:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback