Oh no!

Jag glömde helt bort att skriva igår! Vad ska jag ta mig till? Inte för att jag gjorde något anmärkningsvärt, men det har jag ju inte gjort de tidigare dagarna heller.

I alla fall, jag gick upp 9, för på sommarlovsmorgon visar de Tintin! Jag är sjukt förtjust i Tintin, varje sommar alternativt påsk läser jag alla albumen. Resten av dagen fylldes av diverse meningslösa aktivteter, så som läsning, fika med kamrater (nog för att det var trevligt) och ICA-besök.

Just det ja, jag var på fotboll också. Sirius spöade Landskrona med 2-0. Hoppas på allsvenskan nästa år. Då ska jag definitivt gå fler gånger.

Idag har jag väl gjort ungefär samma saker, utom fotbollen gå. Mamma och jag gick och började väva på riktigt, vi gjorde ungefär 20 cm. Om en kvart börjar House!

Kommentarer
Postat av: Petter

TinTin äger!

Postat av: Hanna kusin

Hahaha, TinTin!!! :P Jäklar då... :P

2007-06-13 @ 14:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback