Mitt sommarlov - Dag 4

Vaknade halv sex i morse och mådde alldeles prima. Magen är det absolut inget fel på. Jag tog sovmorgon till halv elva dock. Sen tittade jag på tv, bland annat Stockholm maraton. Efter det tog jag en kort sväng ner på stan och köpte textilfärg.


Efter det gjorde jag väl inte så mycket; fikade, såg målgången i maran och plockade undan lite på mitt rum. Klockan fem kom Henrik och lämnade Martin. Vi lekte i lekparken både före och efter middagen, ända tills det var dags för den unge mannen att gå och lägga sig. Vi "läste" en hel kartbok. Sen såg jag Welcome Mrs Doubtfire för artonde gången.

Nu är filmen slut och jag ska gå och lägga mig, vi får se när jag vaknar imorrn och vad tillståndet med min mage är.

Kommentarer
Postat av: Martina

Va bra att det inte var nåt fel på magen! =D

2007-06-10 @ 12:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback