Hicka

Jag var duktig och gick och la mig redan klockan elva, men sen kom jag på att jag måste läsa ut min bok, så då gjorde jag det. Efter det kom jag på att jag inte pluggat huvudstäder på ett tag, så då gjorde jag det. Melody Club spelade på Fyrishov, så då lyssnade jag på dem. Sen fick jag hicka. Hickhelvete. Jag började hicka kvart över tolv ungefär och slutade inte förrän för några minuter sen. Och inte är det någon diskret hicka heller. Jag får liksom ont i hela överkroppen varje gång och det låter som om jag ska spy. Även om jag håller munnen stängd. Morfar försökte skrämma mig idag med att säga att de finns de som har hicka i flera år. Hoppas det aldrig händer mig. Jag skulle bli vansinnig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback