Mitt ringfinger kliar

Vad har hänt på tio dagar? Inte mycket om jag ska vara ärlig. Jag åkte hem från stigen i måndags, och har sen dess bara tagit det lugnt hemma. Jag har bland annat läst ut sista Harry Potter på mindre än ett dygn och varit på IKEA. Besöket resulterade i två rosa lakan, ett sängskydd och en påse älgmakaroner. Storartat.

Imorgon ska jag och farsgubben åka till Tierpstrakten och vandra lite. Det kanske blir regn, så jag ska ta med mitt nyinköpta regnställ. Middagen kommer att intas på Tzatsiki här i Uppsala, det ser jag fram emot.

Vad mer? Jo, har fått ett ICA-kort och koden är min pinkod till mobilen baklänges! Fatta vad häftigt. Hittills är det dock bara jag som verkar trycka det, folket i min omgivning förstår inte vilken grej det är.

Kommentarer
Postat av: Martina

Är du hemma nu? Då måste vi ses snart =D
Vad händer i Harry? Vem dör? Jag är jättenyfiken :P

Postat av: sandra

d dar med pinkoden ar valdigt haftigt.alla andra ar sakert bara avundsjuka....:P

2007-08-04 @ 21:54:16
Postat av: Rebecka

duuu...jag tycker verkligen att det är skam att vi itne setts på hela sommarlovet. När kan du? Jag tänker tvångs-umgås med dig om du inte ger upp frivilligt.
Puss

2007-08-05 @ 21:08:03
URL: http://Kravbanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback