Jag är Duracellkaninen på speed

Om 40 minuter ska jag lämna in en historieuppgift. Mission impossible. Jag har skrivit ca 5 meningar. Det är kul att leka med typsnitt och layout.

I skolan kände jag mig däremot riktigt produktiv idag. Gjorde klart filosofin på nästan utsatt tid, och historian rev vi av i ett rasande tempo. Synd att vi inte kunde spela in vår diskussion, det hade varit ljusår bättre än att försöka sammanfatta anteckningar till en begriplig och något sånär sammanhängande text...

Imorgon ska vi gå på någon dryg teater. 1,5 timmes bortslösad pluggtid. Jag som verkligen hade hoppats på att kunna skriva klart skiten imorrn kväll. En dag sent kan inte vara jordens undergång. Men, å andra sidan ska man kanske inte utmana ödet. Fast inte vet jag om det finns något sådant. Öde alltså. Den som lever får se som man säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback