Förjävligt

Var det nån som såg Hello Africa nu ikväll? Jag mådde riktigt dåligt. Här sitter vi hemma i våra varma hus och kollar på programmet som underhållning. Om det nästan blev för mycket för mig kan jag bara föreställa mig hur det måste ha känts för de som var där. Satan. Jag hoppas verkligen att alla som läser det här inser hur bra vi har det här i Sverige. Vi får äta oss mätta varje dag och har i princip oändliga möjligheter att göra/bli vad vi vill. Sluta gnäll och var tacksam för det du har! Det här gäller även mig, jag är absolut inte något helgon eller anser mig vara bättre än någon annan.

Vad ska man säga egentligen? Fy fan?

Kommentarer
Postat av: Hanna your cousin

VA??!! När gick den??!! Oh, jag missade det!!! Fast det var väl på en kanal vi inte har...

Jo, precis så kände jag när jag precis kommit hem efter två veckor i Afrika...

Kul att hitta din blogg förresten!!! ;)

Ciao!

2007-02-16 @ 15:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback