It's official - I have no life

Det är fredag kväll, näst sista sommarlovsveckan och jag har spenderat kvällen tillsammans med mina föräldrar. Visserligen ska vi upp ganska tidigt imorgon, men vad sjutton, det är ändå bara fredag en gång i veckan (oj, där fick jag verkligen till det).

Pappa och jag gick till Sunnersta. Det regnade. Mycket. Vi blev blöta. Lite. Tur att man har ett nytt fint regnställ som fungerar som det ska. Men som sagt, det regnade. När jag kommit hem, duschat och skulle till ICA regnade det fortfarande. Jag slog hastighetsrekord på cykel sträckan hemma - Lutis. När jag kom till dit hittade jag 300 spänn i min ena bakficka. Och ett söndertvättat kvitto i den andra. Gissa vilket som gjorde mig gladast?

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Uppdatera
Jag är oerhört tacksam för skivan, by the way. Stod och sjöng och gungade loss under hela mitt arbetspass. Underbart är det. Mitt jobb och träning är mn personliga kvalitetstid med mig själv!
Ses imrn.

2007-09-05 @ 21:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback